עיצוב אלבום חתונה

עיצוב אלבום חתונה דיגיטלי, מה זה אומר?​

לא מעט זוגות שואלים אותי מהו עיצוב אלבום חתונה דיגיטלי. אלבום דיגיטלי הוא אלבום שמעוצב בעזרת תוכנה ממוחשבת לעיצוב ומודפס על גבי נייר פוטו עבה עם כריכה. בדומה לספר, אלבום שאפשר לדפדף בו, רק יותר איכותי. הסגנונות לאלבום חתונה מעוצב הם רבים, אני אישית מתמקדת בעיצוב נקי ומינימליסטי. גם מבחינת הכריכה לאלבום דיגיטלי עומדות בפניכם אפשרויות מגוונות ורבות. אני עובדת אל מול בית דפוס לאלבומים עם רמת ההדפסה והגימור הטובים ביותר בארץ: ליאל אלבומים.

עיצוב אלבום חתונה

עיצוב אלבום חתונה כולל:

הכוונה בבחירת התמונות, עריכה ועיבוד במידת הצורך וגרפיקה ברמה גבוהה מקצועית בסגנון נקי, מינימליסטי ואלגנטי. הפקת אלבום ברמה הגבוהה ביותר:
  • סוג הדפים באלבום הינו סוג דפים מיוחד להדפסות ברמה גבוהה.
  • חיבור העמודים והכריכה מתבצעת בעבודת יד ומבטיחה גימור מושלם. הפתיחה היא "פתיחה שטוחה" המאפשרת רצף עיצובי בין שני עמודים.
  • כריכות וגימורים כמו הטבעת שמות, הדפסה וכדומה מגוונים ומהמיוחדים ביותר שתמצאו בארץ. 
  • מגוון גדול של סוגים וצבעים של כריכות: בד פשתן, דמוי עור ועוד..
כל שעלייך לעשות זה לשלוח תמונות, ואני אעצב את האלבום ואדאג שיגיע אלייך עד הבית עם שליח, לא לפני שתאשרי את העיצוב, כמובן.

עיצוב אלבום חתונה

חשוב לי שתדעי שלעצב אלבום חתונה זה לא כאב ראש, ואיתי תוכלי לעבור תהליך נעים וחוויתי שלא לוקח הרבה זמן, אין סיבה שלא יהיה לך אלבום.

עיצוב אלבום חתונה

אלבום חתונה מעוצב בקו נקי ובעיצוב 'על זמני'

מעבר לעיצוב, תקבלי איכות וגימור ברמה גבוהה של כריכה יוקרתית. אין מצב שלא תתחברי, העיצוב הוא "על זמני" אני מעצבת בקו אלגנטי, מינימליסטי ונקי שתמיד באופנה.   דוגמה לעיצוב אלבום חתונה  בקו נקי

עיצוב אלבום חתונה זו חוויה כיפית הן לי והן לכם.  אם חשוב לכם תהליך ויחס האישי לעיצוב אלבום החתונה שלכם, אני כאן כדי ללוות אתכם לאורך כל הדרך. עיצוב האלבום הדיגיטלי שלכם יהיה בידיים טובות. 
אתם לא לבד… אני אעזור ואייעץ לכם כיצד לבחור נכון את התמונות לאלבום, כך נביע את ה"היילייטס" וכמובן לא נפספס רגעים